ByTanten

...hemma på min gata i byn, där bor det en tant...

Om jag blev tvingad (under pistolhot) att tatuera in ett citat från en låttext i svanken…

Publicerad 2014-01-02 14:51:44 i Vardag,

Ehhh... 

Nu blev det lite jobbigt. Jag gillar ju tatueringar, men jag kommer rätt så säkert aldrig skaffa någon. Inte för att jag inte vill, nej, utan för att jag hittar så förbaskat många jag vill ha.
Tribal i svanken? Visst! 
Med sås tack! på underarmen? Ja tack gärna!
En barcode på överarmen (undrar vad jag är värd?)? Yes please!
Drakar? Garnnystan och stickor? Tribals? Barnens namn/födelsedatum/födelsevikt/porträtt/fotavtryck/etc. ? Ja tack ALLT!! 

Så, ja, pistolhotet behövs nog. Om jag ska lyckas välja alltså. 

Men 'Nyss så träffade jag en krokodil' kan jag ta. 


But (rumpa *fniss*) 'I Will Survive!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela