ByTanten

...hemma på min gata i byn, där bor det en tant...

Kolla! Här är en bild på stället där jag oftast sitter när jag bloggar.

Publicerad 2014-01-08 09:52:04 i Vardag,

Fast sitter är nog fel ord. 
Så här ligger jag oftast när jag skriver/slösurfar/spelar på min telefon. Minibossen här hemma vägrar nämligen sova själv. Oftast sitter jag dock i det här hörnet...
...det med den prickiga kudden. 

När det gäller korrekturläsning och publicering av ett inlägg, så är det i sängen allt händer. Jag får gömma mig under täcket så ingen väcks av ljuset från displayen, så bild blir ju svårt att fixa. Men jag kan bjuda på gårdagens bloggskrivarutsikt. 

(Det är tv-rummet uppe sett från sängen. Dock fick jag aldrig nån tid på kvällen att läsa igenom vad jag skrev, så därför fick det bli idag under förmiddagsvilan. Det är därifrån första bilden är tagen och där jag fortfarande ligger. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela