ByTanten

...hemma på min gata i byn, där bor det en tant...

Kolla! Det här är ett fynd jag gjorde en gång.

Publicerad 2014-01-19 20:20:17 i Vardag,

Först höll jag på att lägga in en bild på min man. Men det är nog inte det som menas med rubriken gissar jag, så vad ska jag ta då?

Vad har vi här hemma som vi inte fyndat tänker jag. Badbaljan och hokuspokusstolen antar jag. Vardagsrumssoffan? Sängen, ja sängen var inget fynd, men skön. 

Annars så fyndar vi rätt mycket faktiskt. Barnens stolar, sängar och en hel del möbler vi alla använder är fynd/second hand/återbruk/ärvt. 

Jag kan bjuda på en bild på det allra senaste fyndet, två tripptrappstolar, varav en blivit tvättad och fixad idag till yngsta sonen. Fyndade på tippen faktiskt. (Av min man visserligen, men han är ju å andra sidan mitt största fynd.)


Bordet det står vid kommer från fyndet på IKEA, även stolarna är från samma varuhus men de har vi köpt begagnade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela