ByTanten

...hemma på min gata i byn, där bor det en tant...

Det är väl tanken som räknas?

Publicerad 2013-04-07 15:58:11 i Lite vadsomhelst,

Besvikelsen, när man för fjärde gången försöker sig på samma söm och det går åt pipsvängen på ett helt nytt sätt än de andra gångerna, är inte riktigt den optimala söndagskänslan kan jag säga.

Tråden hoppar av, går av och tvinnar sig. Ok, fixat, fixat och fixat. Sen då? Jo då går det inte att mata fram tyget. Det bara snörper ihop sig. Gaaahhh!!!!

Just nu känns det som om jag aldrig blir klar med den här tröjan.

Ska jag vara helt ärligt har nog den tilltänkta mottagaren redan växt ur den med.

Suck.


Men tanken var fin. Liksom tyget.

Kommentarer

Postat av: Nenna - livet så här långt

Publicerad 2013-04-07 19:48:04

Tröjan är jättefin! Det andra känns som rena grekiskan för mig...

Svar: Vi kan väl säga att mycket kan gå fel med en symaskin när man testar nya grejer och så nöjer vi oss med det?
Camilla Ekholm

Postat av: Ulrika

Publicerad 2013-04-13 22:48:43

Mycket fin tröja och tyg

Svar: Tack så mycket! Svamptyget fick jag tag på från Boppbopp.
Camilla Ekholm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela