ByTanten

...hemma på min gata i byn, där bor det en tant...

Sagor har hänt på riktigt!

Publicerad 2013-05-29 21:15:54 i Vardag,

Det var en gång en lien pojke som hette E som var på soptippen och slängde skräp på pappas jobb.
Sen, innan, så åt han hamburgare. Och dricka. Och pommes med!

På pappas jobb!

Där var hans arbetskompiskamrater och de pratade. Men de fick inte smaka på min mat. Det sa min pappa! Inte smaka.

Å vi åkte hem.

Jag kissade och hade inga byxor. Tokigt! Jag hade inte i bilen och frös inte.

Godnatt! Snapp slut!

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2013-05-29 22:40:50

Söting

Postat av: Nenna - livet så här långt

Publicerad 2013-05-30 07:02:24

Underbar saga som hänt på riktigt! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela