ByTanten

...hemma på min gata i byn, där bor det en tant...

Det kan vara brist på nått lite mer vuxenrelaterat också...

Publicerad 2013-06-03 06:28:28 i Vardag,

Här hemma är det intensivt. Två små barn som båda går igenom varsin fas, ett sandlådebåtsbygge av rejäl proportion och alla de gamla vanliga hushållssysslorna gör att man håller igång i ett raskt tempo.

Det händer mycket, både på ont och gott, vi har aldrig tråkigt.

Något som är tråkigt däremot är mitt humör. Det har varit lite sisådär på sistone. Sömnbrist, hormoner, längtan hemifrån, vitaminbrist - listan över misstänkta gärningsmän är lång.

Smart som jag är (visst va?) så tog jag ju tag i saken. Mer sömn, mer vitaminer, bättre mat och sådana saker. Så igår kände jag mig mycket bättre. Hurra! Eller hur?

Så.

Ehhhhh.....

Nu vet jag ju fortfarande inte vilken gärningsman det var. Eftersom jag var så smart och testade allt på en gång.

Smart. Som. Sagt.

Kommentarer

Postat av: nenna - livet så här långt

Publicerad 2013-06-03 09:43:17

Ifrågasätt inte - NJUT! ;-D

Postat av: Ulrika

Publicerad 2013-06-03 19:55:48

Oavsett gärningsman så är det skönt när det funkar ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela