ByTanten

...hemma på min gata i byn, där bor det en tant...

Jag gör som jag vill.

Publicerad 2013-02-13 18:06:29 i Vardag,

Helgen har varit min. I alla fall om man räknar vem som haft bestämmanderätten över vad som är prio ett. Eller nej, det var inte sant, det var ju tvåmånadersbossen det. Nåja, det var i alla fall jag som fick göra det som JAG behövde. Eller, nej. Det var inte sant det heller. För i det fallet var det treåringens behov som kom först.
Men det var jag som, förutom tidigare nämnda barn, fick leka.
Eller leka och leka...

Äsch! Vi kanske bara ska komma till punkt?
Jag har sytt klart ett par pyjamasbyxor och en snuttefilt och även hunnit träffa syster samt systerson på IKEA. Wohoo för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela