ByTanten

...hemma på min gata i byn, där bor det en tant...

Kolla! Här är en bild jag gillar som jag hittade i min telefon.

Publicerad 2014-01-02 13:15:21 i Vardag,




Här hemma kör vi BLW uppenbarligen. Eller snarare, vi blev informerade om att det är så det heter nuförtiden när barnet får bestämma takt själv när det vänjer sig vid att äta mat. 

Fast egentligen, visst borde det heta BLL (Baby Led Life)? För inte stannar den där tyrannen vid att bestämma över bara maten inte... 

Men det var i alla fall den här bilden jag fastnade för i telefonen. Mest för att den säger rätt så mycket om min vardag just nu; glada barn, trött mamma, skitigt hus. 


PS Ja, jag vet att den här borde kommit igår. Men ni får läsa två idag istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela